Koko seurakunnan tilaisuudet

JUMALANPALVELUS SUNNUNTAISIN KLO 11

Sunnuntaisin kokoonnumme seurakuntana yhteiseen jumalanpalvelukseen pääsääntöisesti klo 11. Jumalan sanan opetus, musiikki sekä yhteinen rukous ja mahdollisuus esirukoukseen kuuluvat jumalanpalveluksen sisältöön.

RUKOUSILTA TIISTAISIN KLO 18.30

Tiistaina kokoonnutaan yläsaliin yhteisen rukouksen merkeissä.

Lapset

PYHÄKOULUT

Sunnuntaisin klo 11 jumalanpalveluksen yhteydessä.

Omat ryhmät: Pienet 3–6 v (pienten pyhistila), Isot 7–12 v (alasali)

WAU varkki-illat  3 – 6 -luokkalaisille

Varkit kokoontuvat tiistaisin klo 18 – 20 alasalissa. Ilta on suunniteltu 3-6 -luokkalaisille ja varkkien huoltajat ovat lämpimästi tervetulleita samaan aikaan (klo 18.30 -)  yläsalissa käynnissä olevaan rukouskokoukseen.

Varkki-iltaan sisältyy opetusta, iltapalaa, pelejä, leikkejä, askartelua ja hauskanpitoa.

Tervetuloa mukaan!

KOULUVIERAILUT

Olemme valmiit tekemään kouluvierailuja erilaisilla teemoilla esim. helluntaiherätys, eri kulttuurien välinen kohtaaminen, lähetystyö, nukketeatterit, aamunavaukset, vierailijat (mm. päihdevalistus jne.). Koulut ovat myös tervetulleita tutustumaan tiloihimme Asemakadulle.

Nuoret

INVITED-NUORTENILLAT

Invited on 15-30 -vuotiaille nuorille ja nuorille aikuisille suunnattu yhteisö ja jumalanpalvelus, johon sisältyy ylistystä, rukousta, sanaa, yhteyttä ja ystävyyttä. Kokoonnumme lauantaisin pääsalissa klo 19.

Tervetuloa mukaan, You´re invited!

KOULUVIERAILUT

Nuorisotyömme ottaa mielellään vastaan kutsuja kouluvierailuihin. Toivotamme myös koululaiset tervetulleiksi tutustumaan toimitiloihimme ja työhömme.

Päiväpiiri

Päiväpiiri kokoaa joka toinen keskiviikko senioriväkeä yhteen klo 12 – 13.30. Tilaisuuden kantava elementti on keskinäinen yhteys – arjen kuulumisten vaihtaminen kahvin lomassa. Jumalan sana ja rukous antavat voimaa elämän haasteisiin.

Naistentyö

ihanainen-naistentilaisuudet kokoavat yhteen kaikenikäisiä naisia. Oletpa missä elämäntilanteessa tahansa oleva nainen, olet ihanainen – ihana, arvokas, rakastettu ja Jumalalla on hyvä suunnitelma elämääsi.

ihanainen-naistentilaisuuksia järjestetään neljä kertaa vuodessa.

Miestentyö

Miestenillat kokoavat muutaman kerran vuodessa miehet yhteen sanan ja keskustelun äärelle. Kuvaan kuuluu mahdollisuus keskustella ja rukoilla pienemmissä ryhmissä. Seuraa ilmoittelua!

Kädentaitoja

Kädentaitoja ihmisille -illassa kokoonnumme joka toinen viikko yhteen tekemään monenlaisia kädentaitoja. Illat on suunnattu kaikille, jotka nauttivat käsillä tekemisestä ja haluavat palvella tarvitsevia. Ilolla otamme vastaan sekä materiaalia ja tarvikkeita että uusia tekijöitä.

Kokoontuminen parillisen viikon torstaina klo 18. Käynti Asemakadun puoleisesta sivuovesta alasaliin.

Lähimmäispalvelu

Ruokajako

Torstaisin klo 14 – 14.30. Valmiiksi pakattuja ruokakasseja jaetaan Kasarminkadun puoleisen oven kautta ulkona.

Hyvällä sydämellä -hanke

Olemme seurakuntana mukana Helluntaikirkon Hyvällä sydämellä -hankkeessa. Tämän vuoksi meillä on mahdollisuus antaa

kertaluontoista aineellista apua diakoniapäivystyksen kautta.

Voit kysyä avustusmahdollisuutta diakonian päivystyspuhelimesta numerosta 041 – 792 9137 tiistaisin klo 10 – 13 välisenä aikana.

Apu on suunnattu ensisijaisesti työttömille vähävaraisille ja heidän perheilleen ja tukea annetaan aineellisen avun lisäksi ohjaamalla

avuntarvitsijaa oikeanlaisen avun ja palveluiden piiriin.

Hyvällä sydämellä -hanke on Euroopan Unionin osarahoittama.

Lisätietoa Hyvällä sydämellä -hankkeesta voit lukea täältä.

Ystäväpalvelu

Tahdomme olla seurakunta, joka pitää huolen siinäkin vaiheessa, kun voimavarat eivät riitä tulla mukaan yhteisiin tilaisuuksiin. Silloin pyrimme tarjoamaan läsnäoloa ystäväpalvelun kautta.

Israel-rukouspiiri

Israel -rukouspiiri kokoontuu joka toinen keskiviikko klo 18 (sisäänkäynti B -ovesta, Asemakadun puolelta). Haluamme seisoa Israelin rinnalla seurakuntana, kantaen juutalaista kansaa rukouksin Israelissa ja kaikkialla maailmassa. Tuomme esiin Raamatun ilmoitusta Israelin asemasta Jumalan suunnitelmissa, sekä läpikäymme Lähi-idän ajankohtaisten tapahtumien ymmärtämistä Raamatun profetioiden valossa.

Radio- ja TV-työ

Seurakunnan tuottamia ohjelmia voit katsoa TV7-kanavalta sekä kuunnella Radio Vaasan ja Radio Dein kanavilta.

Koputus -ohjelma tulee ulos joka toinen tiistai klo 19.30 TV7-kanavalla. Radio Vaasan 105,8 MHz taajuudella kuuluu lauantaisin klo 14.00 Toivon vartti -ohjelma. Radio Dein Pohjanmaan taajuudella 98,8 MHz lähetetään Vaasan aika -ohjelma joka kuukauden ensimmäinen maanantai klo 18.15.

Muut palvelumuodot

VANKILATYÖ

Teemme yhteistyötä Vaasan vankilan kanssa.

Seurakunnassa on edellisten lisäksi useita palvelumuotoja, joista voit tiedustella tarkempaa tietoa työntekijöiltämme.