Päivölän leirikeskuksen käyttö

Seurakuntamme upeassa Päivölän leirikeskuksessa tapahtuu paljon kesän aikana, mm. omat kesäleirimme. Leirikeskusta vuokraavat myös muut tahot sekä yksityiset kesän aikana. Tällöin leirikeskus ei ole vapaasti käytettävissä vaan on varattu kyseiseen käyttöön pelkästään.

Leirikeskuksen käytön sujuvuuden varmistamiseksi ja ikävien päällekkäisyyksien välttämiseksi pyydämme noudattamaan seuraavia ohjeita.

Yleinen vierailu

Seurakuntalaisilla on mahdollisuus vierailla Päivölän leirikeskuksessamme niinä aikoina, kun se ei ole leirikäytössämme tai vuokrattuna. Rohkaisemmekin hyödyntämään tätä mahdollisuutta kesän aikana perheenä sekä yhdessä toisten kanssa. Huomioi, että samaan aikaan voi tulla toisiakin vierailijoita leirikeskukseen. Lue ohjeet vierailuun liittyen tiedotteen lopusta.

Henkilökohtainen käyttö

Halutessasi varmistaa Päivölän leirikeskuksen ainoastaan henkilökohtaiseen käyttöön, tapahtuu se vuokraamalla. Leirikeskuksen vuokrahintoja ja vapaita aikoja voi tiedustella toimistolta numerosta 050 – 558 8571.

Ohjeet halutessasi vierailla Päivölässä:

• Varmista, että leirikeskus on vapaana sekä ilmoita vierailuaikasi

• Yhteydet seurakunnan toimistolle, Anja Seppälä 050 – 558 8571

• Anjan kesäloman aikana työssä olevat työntekijät ( katso yhteystiedoista työntekijöiden loma-ajat )

• Etukäteisilmoituksella vältämme päällekkäisyydet käytössä

• Ajo-ohjeet sekä ohjeet avaimesta saat toimistolta

• Ilmoita leirikeskuksessa havaitsemasi viat tai mahdolliset puutteet seurakunnan toimistolle tai Päivölän yhdyshenkilölle. ( numero löytyy Päivölän ruokasalin seinältä )